Konkursy na stanowisko:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - zakończony
Wójt Gminy Lubasz poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego i ogłasza nabór na to stanowisko
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze z tytułem zawodowym magistra lub wykształcenie wyższe z tytułem magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji
- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- Znajomość obsługi rejestrów państwowych
- biegła umiejętność obsługi programów pakietu Office.
- biegła umiejętność obsługi programów pakietu Office.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz ustawy o ewidencji ludności,
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie wykonywała czynności z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego
- ewidencji ludności
- wydawania dowodów osobistych
- ochrony danych osobowych .
Warunki pracy:
- niepełny wymiar czasu pracy w wymiarze ½ etatu,
- praca przy komputerze
- Wynagrodzenia – według regulaminu wynagradzania oraz rozporządzenia rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, a po odbyciu służby przygotowawczej na czas nieokreślony
- Pracownik podlega okresowej ocenie zgodnie z ustawa o pracownikach samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia:
W listopadzie 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- list motywacyjny - odręcznie podpisany,
- CV
- kserokopia odpisu dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres minimum 3-letniego stażu pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy),
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie z adnotacją: "NABÓR USC" w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz pokój 101 ul. Bolesława Chrobrego 37 w poniedziałki w godz. 8.00 – 18.00 od wtorku do piątku w godz. 8.00 do 15.30 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2019 r.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu (liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe uwagi:
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Lubasz dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu oraz pod niniejszym ogłoszeniem
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. „trzynastka",
- nagrody jubileuszowe,
- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,
- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
WÓJT GMINY LUBASZ
( Marcin Filoda)
wstecz