WÓJT GMINY LUBASZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Strażnika gminnego Straży Gminnej
w Urzędzie Gminy w Lubaszu
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
d) nie karany za przestępstwo umyślne,
e) nieposzlakowana opinia,
f) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
h) co najmniej dwuletni staż pracy
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera,
b) prawo jazdy kategorii B,
c) własny samochód osobowy,
d) dobra organizacja czasu pracy, bezstronność, obiektywizm,
e) ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych, zatrudnienie w samorządowych formacjach umundurowanych,
f)odporność na stres,
g) znajomość przepisów ustawy o straży gminnej i przepisów wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Wykroczeń, ustawy o ruchu drogowym, ustawy o ochronie danych osobowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja obowiązków strażnika wynikających z ustawy o strażach gminnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o przyjęcie do pracy,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach takie jak:
-referencje i opinie z poprzednich miejsc pracy,
-kserokopie świadectw pracy itp.
-kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie ewentualnych innych uprawnień
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Lubaszu, pokój Nr 101, pocztą elektroniczną na adres: lubasz@wokiss.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Strażnika Straży Gminnej do dnia 1 października 2012 roku do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.lubasz.pl /oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Lubaszu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 )”.
WÓJT GMINY LUBASZ
/mgr Zbigniew Jahns/
Dokumenty do pobrania: | |
straznik_wynik_wyboru_20121003 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-04 08:12:48) rozmiar pliku: 74.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |