Wójt Gminy Lubasz ogłasza otwarty
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ
1. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. ochrony środowiska
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie zagadnień związanych z gospodarka odpadami na terenie gminy,
2) nadzór nad realizacją Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych,
3) realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem wsi w wodę i odprowadzeniem ścieków, w tym realizacja inwestycji w tym zakresie i współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków unijnych na ten cel
4) współpraca z Gminnym Zakładem Komunalnym sp. Z o.o. w Lubaszu,
5) wpis do rejestru działalności regulowanej,
6) ochrona powietrza,
7) realizacja programu usuwania azbestu oraz programu gospodarki niskoemisyjnej,
8) edukacja ekologiczna,
9) sprawy związane z utrzymaniem i eksploatacją terenów górniczych,
10) realizacja zagadnień z zakresu melioracji i Prawa wodnego będących w kompetencji organów gminy
11) prowadzenie spraw kąpielisk w gminie
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 15.30 oraz w godz. 10.00-18.00 (co drugi poniedziałek) ,od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 – 15.30
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Lubasz,
4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami ,
6. Wymagane dokumenty:
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ , pokój Nr 101 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. ochrony środowiska ” w terminie do 2 grudnia 2016r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Grażyna Graj – Sekretarz Gminy Lubasz tel. 67 2556012 wew. 13
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lubasz – www.bip.lubasz.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubasz.
WÓJT GMINY LUBASZ
( mgr inż. Marcin Filoda )
Dokumenty do pobrania: | |
informacja_o_wynikach_naboru_ochrona_srodowiska (wprowadził: Tomasz Lipski 2016-12-19 11:40:51) rozmiar pliku: 23.4Kb | |
nabor_ochrona_srodowiska_lista_kandydatow (wprowadził: Tomasz Lipski 2016-12-19 11:41:12) rozmiar pliku: 25.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |