Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Konkursy na stanowisko: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Lubasz - zakończony

informacja_o_wynikach_naboru_ochrona_srodowiska


 

Ogłoszenie o Naborze na Wolne Stanowisko Urzędnicze – inspektor ds. ochrony środowiska   w  Urzędzie Gminy Lubasz

Wójt Gminy Lubasz ogłasza otwarty 

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ

 1. Stanowisko pracy:

          Inspektor ds. ochrony środowiska  

            Wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe ( preferowane będzie z zakresu ochrony środowiska)
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie  pełni praw publicznych,
  6.  nieposzlakowana opinia,
  7. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
  8. 5- cio letni staż pracy

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
  2. wysoka kultura osobista.
  3. znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej, Prawa ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Prawa Zamówień Publicznych, Prawa wodnego
  4. dobra znajomość terenu Gminy Lubasz,
  5. dyspozycyjność,
  6. własny samochód oraz prawo jazdy kat. B

4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:

1) prowadzenie zagadnień związanych z gospodarka odpadami na terenie gminy,

2) nadzór nad realizacją Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych,

3) realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem wsi w wodę i odprowadzeniem ścieków, w tym realizacja inwestycji w tym zakresie i współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków unijnych na ten cel

4) współpraca z Gminnym Zakładem Komunalnym sp. Z o.o. w Lubaszu,

5) wpis do rejestru działalności regulowanej,

6) ochrona powietrza,

7) realizacja programu usuwania azbestu oraz programu gospodarki niskoemisyjnej,

8) edukacja ekologiczna,

9) sprawy związane z utrzymaniem i eksploatacją terenów górniczych,

10) realizacja zagadnień z zakresu melioracji i Prawa wodnego będących w kompetencji organów gminy

11) prowadzenie spraw kąpielisk w gminie

5.   Warunki pracy na stanowisku:

1) praca na pełny etat,

2) praca w poniedziałek w godzinach  od 7:30 do 15.30 oraz w godz. 10.00-18.00 (co drugi poniedziałek)  ,od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 – 15.30

3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.  w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Lubasz,

4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,

5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami  ,

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys  (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy,
  6. pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ),
  8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7.  Dodatkowe informacje:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ , pokój Nr 101 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko  ds. ochrony środowiska ”  w terminie do 2 grudnia 2016r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Grażyna Graj – Sekretarz Gminy Lubasz  tel. 67 2556012 wew. 13

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze  zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych   (Dz. U. z 2016r. poz. 902)”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lubasz – www.bip.lubasz.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubasz. 

 

 WÓJT GMINY LUBASZ

( mgr inż. Marcin Filoda )

 

Dokumenty do pobrania:
informacja_o_wynikach_naboru_ochrona_srodowiska
(wprowadził: Tomasz Lipski 2016-12-19 11:40:51)
rozmiar pliku: 23.4Kb
nabor_ochrona_srodowiska_lista_kandydatow
(wprowadził: Tomasz Lipski 2016-12-19 11:41:12)
rozmiar pliku: 25.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021