INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. administracyjno-finansowych
w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Maria Przewdzięk zamieszkała w xxxxxxxxxxxxxx
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Maria Przewdzięk otrzymała z testu praktycznego najwyższą ilość punktów. W rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się kompetencjami i znajomością zagadnienia, które jednocześnie spełniają oczekiwania pracodawcy w najwyższym stopniu. Kandydatka posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne. Ponadto posiada doświadczenie w pracy w księgowości. W trakcie postępowania konkursowego uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Lubasz, dnia 15 maja 2017 r.
Beata Izydor-Kułaga
(Przewodniczący Komisji)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na stanowisko ds. administracyjno-finansowych
w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania
|
1. |
Monika Kawlewska |
xxxxx |
2. |
Iga Ratajczak-Spicker
|
xxxxx |
3. |
Beata Śmigiel
|
xxxxx |
4. |
Dominika Grębka
|
xxxxx |
5. |
Magdalena Jahns
|
xxxxx |
6. |
Maria Przewdzięk |
xxxxx |
7. |
Ewelina Klewenhagen |
xxxxx |
8. |
Aneta Cichorek |
xxxxx |
9. |
Anna Szukała |
xxxxx |
10. |
Karina Rączkowiak |
xxxxx |
11. |
Paula Stachowiak |
xxxxx |
12. |
Klaudyna Krzyżanowska |
xxxxx |
Lubasz, dnia 05.05.2017 r.
Beata Izydor-Kułaga
(Przewodniczący Komisji)
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. administracyjno-finansowych
Wymiar czasu pracy:pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne)
posiadanie obywatelstwa polskiego,
korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie pełni praw publicznych,
nieposzlakowana opinia,
biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
wysoka kultura osobista,
znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o systemie oświaty, ustawy o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcja Kancelaryjna, Prawo Zamówień Publicznych,
dyspozycyjność.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy materialnej dla uczniów- stypendia, zasiłki szkolne, przygotowywanie decyzji administracyjnych,
rozliczanie dofinansowania do zakupów podręczników w szkołach (m.in. dotacja podręcznikowa, wyprawka szkolna)
rozliczanie dotacji dla szkół i przedszkola
prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
prowadzenie rejestru umów i zleceń,
prowadzenie rejestru faktur,
rozliczanie odpłatności w szkołach i przedszkolach (bieżąca kontrola odpłatności),
prowadzenie egzekucji należności z tytułu odpłatności za dożywianie uczniów w szkołach, odpłatności wychowanków za pobyt w przedszkolach,
prowadzenie spraw administracyjnych GZOSiP,
prowadzenie spraw związanych z kontrolą obowiązku nauki,
prowadzenie obsługi finansowo-księgowej (przy pomocy programów komputerowych Optivum Vulcan)
zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji
prowadzenie rejestracji zamówień publicznych placówek oświatowych na terenie gminy Lubasz,
wykonywanie działań związanych ze sporządzeniem, sprawozdań i analiz zgodnie z ustawą o systemie informacji oświatowej w placówkach oświatowych,
uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez GZOSiP w placówkach oświatowych,
wysyłanie korespondencji wychodzącej, zakup i obrót znaczkami pocztowymi,
prowadzenie spraw zaopatrzenia GZOSiP,
udział w pracach komisji przetargowej,
udział w komisji inwentaryzacyjnej,
pomoc w archiwizacji dokumentów,
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 15.30 oraz w godz. 10.00-18.00 (co drugi poniedziałek), od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 – 15.30
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu.
4) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefonicznie
6. Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
list motywacyjny,
kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kwestionariusz osobowy,
pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.),
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w marcu 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój Nr 203 (Kadry) z dopiskiem „Nabór na wolne Stanowisko ds. administracyjno-finansowych” w terminie do dnia25.04.2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Ryszard Bilski – dyrektor GZOSiP Lubaszu tel. 67 2556039.
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.