KOMENDANT STRAŻY GMINNEJ
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana
Pani MAGDALENA KICZA- STRÓŻYŃSKA
Imię i nazwisko
zamieszkała w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 10
miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Kicza - Stróżyńska otrzymała z rozmowy kwalifikacyjnej 10 punktów.
W rozmowie tej wykazała się kompetencjami i znajomością zagadnienia, które jednocześnie spełniają oczekiwania pracodawcy w największym stopniu. Jako jedyna, poza formalnymi dokumentami konkursowymi przedstawiła koncepcje pracy na stanowisku Komendanta Straży Gminnej.
GRAŻYNA GRAJ
Sekretarz Gminy
................................................
31.01.2012r.
WÓJT GMINY LUBASZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Komendanta Straży Gminnej
w Urzędzie Gminy w Lubaszu
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) co najmniej 5 – cio letni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
e) nie karany za przestępstwo umyślne,
f) nieposzlakowana opinia,
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera
b) prawo jazdy kategorii B
c) własny samochód osobowy,
d) dobra organizacja czasu pracy , kreatywność ,bezstronność, obiektywizm,
e) mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych, zatrudnienie w samorządowych formacjach umundurowanych,
f) odporność na stres,
g) znajomość przepisów ustawy o straży gminnej i przepisów wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Wykroczeń, ustawy o ruchu drogowym, ustawy o ochronie danych osobowych
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kierowanie pracą Straży Gminnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania straży gminnej,
c) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi jednostkami w zakresie zadań związanych z bezpieczeństwem publicznym,
d) współpraca ze stanowiskami w Urzędzie Gminy Lubasz w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy oraz wypełniania przez mieszkańców przepisów prawa miejscowego,
e) wykonywanie czynności administracyjnych dotyczących działalności straży,
f) prowadzenie ewidencji etatów, wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego oraz wyników działania straży,
g) Kontrolowanie i nadzorowanie pracy strażnika gminnego,
h) Wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy jako bezpośredniego przełożonego.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d)kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o przyjęcie do pracy,
e)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach takie jak:
-referencje i opinie z poprzednich miejsc pracy,
-kserokopie świadectw pracy itp.
-kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie ewentualnych innych uprawnień
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Lubaszu, pokój Nr 101, pocztą elektroniczną na adres: lubasz@wokiss.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej do dnia 16 stycznia 2012 roku do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.lubasz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Lubaszu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 )”.