OGŁOSZENIE
Lubasz: Przebudowa drogi w Jędrzejewie
Data zamieszczenia 20. 04. 2009 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego
roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
1)NAZWA I ADRES : GMINA LUBASZ, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz
woj. wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26,
faks 067 255 64 62
strona internetowa: www.lubasz.pl
NIP 763 – 209 – 30 - 34
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa drogi w Jędrzejewie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem robót jest przebudowa drogi w Jędrzejewie na odcinku od jej skrzyżowania z drogą powiatową 1343P Śmieszkowo – Młynkowo – Boruszyn do skrzyżowania z drogą powiatową 1350 Prusinowo – Jedrzejewo – Ciążyń. Konstrukcję nawierzchni przyjęto dla kategorii ruchu KR1 – nawierzchnia z betonu asfaltowego grubości 4cm, wyrównanie mieszanką mineralno – asfaltową grubość około 2 cm oraz podbudowa z kruszywa kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. Ponadto należy wykonać dodatkowo 5 studzienek ściekowych, które należy podłączyć do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz ułożyć ściek przy istniejącym krawężniku.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje:
roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
wykonanie koryta i roboty ziemne
odwodnienie poprzez ułożenie ścieku z elementów betonowych na długości 327mb oraz wykonanie 5 studzienek ściekowych
regulacja zaworów wodociągowych, włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni 1.929m2 oraz z kruszyw naturalnych (pospółki), grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 200 m2
wyrównanie podbudowy i ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych dla ruchu KR-1 warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4cm na powierzchni 1.907 m2
roboty wykończeniowe – wyrównanie pobocza, ustawienie barier ochronnych i znaków.
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN): 45 233 140-2
II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
30 czerwca 2009 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 7.000,00 zł (siedem tysięcy)
2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych .
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:.
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1–3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych – o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 5)Poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia informacji banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 150.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 150.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 150.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy, przebudowy lub remontu dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7) poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowy dróg oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa. 8)dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością. 9) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, dla innej formy niż gotówka. 10) pełnomocnictwo – w przypadku ofert wspólnych. 11) Zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1)KRYTERIA OCENY OFERT:najniższa cena
2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:nie
IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ
IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 15 maja 2009 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/
IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 dni od upływu terminu składania ofert
Dokumenty do pobrania: | |
wybór_wykonawcy_Jędrzejewo (wprowadził: Lilianna Helwich 2009-05-21 10:04:29) rozmiar pliku: 64Kb | |
przetarg_jedrzejewo (wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-21 11:42:37) rozmiar pliku: 1Mb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |