Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Udzielenie Gminie Lubasz kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 PLN

opublikowane_sprostwanie_ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS105-240381-pl (2).pdf

ogloszenie_o_udzieleniu_zamowieniu-sprostowanie_wyslane.pdf

ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS102-233554-pl.pdf

ogloszenie_o_zamowieniu_sprostowanie_wyslane.pdf

ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane_do_publikacji.pdf

zawiadomienie_o_wyborze_oferty_przetarg_kredyt.pdf

 

Poniżej informacja z otwarcia ofert.

informacja_z_otwarcia_ofert_przetarg_kredyt.pdf

 

Informacja dla Wykonawców

W związku ze zmianą sposobu liczenia oprocentowania z WIBOR 1M na WIBOR 3M wszelkie zapisy w SIWZ i innych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ w treści stawkę WIBOR 1M zastępuje się stawką WIBOR 3M. Poniżej Zamawiający udostepnił poprawiony wzór oferty zawierający stawkę WIBOR 3M.

 

01_oferta_WIBOR_3M.docx

 

Pytanie z 07.05.2018 r.

 

W dniu 07.05.2018 r. wpłynęło do Zamawiającego – Gminy Lubasz pytanie dot. zmiany sposobu wyliczenia oprocentowania kredytu z WIBOR 1M na WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej.  

 

Odpowiedź na pytanie z 07.05.2018 r.

 

Zamawiający zmienia sposób wyliczenia oprocentowania kredytu z WIBOR 1M na WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej.

 

Uwaga!!!

 

Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 10.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 10.05.2018 r. o godz. 13.30.

opublikowane_ogloszenie_o_zmianie_terminu_2018-OJS086-194064-pl.pdf

 

zmiana_ogloszenia_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf

jednorazowe wydatki_za_2017.docx

 

Uwaga!!!

 

Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 07.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.05.2018 r. o godz. 13.30.

 ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_2018-OJS083-188218-pl (1).pdf

 

Zapytanie z 26.04.2018 r.

Nawiązując do ogłoszonego przetargu Nr sprawy: RG.V.271.4.2018 dotyczącego zamówienia: „Udzielenie Gminie Lubasz kredytu długoterminowego do wysokości 6.500.000,00 zł”, zwracam się do Państwa z kilkoma pytaniami:

  1. Prosimy o udostępnienie zawartych umów (np. z Urzędem Marszałkowskim) o dofinansowanie realizowanych projektów ze środków unijnych, z których będzie wynikała kwota wpływu środków unijnych w poszczególnych latach (wg WPF przewidziana kwota na rok 2018 wynosi 1.988.139,00 zł).
  2. Proszę o informację, czy w 2017 roku miały miejsce w budżecie Gminy jednorazowe wydatki bieżące? Jeśli tak, to poproszę o podanie kwoty tych wydatków.
  3. Czy Gmina dopuszcza możliwość wydłużenia terminu składania ofert?

Poniżej załączono skany umów o dofinansowanie zawarte z Urzędem Marszałkowskim - dot. pytania nr 1.

umowa dofin. Droga Antoniewo Krucz.pdf

aneksy_do_umowy_Antoniewo_Krucz.pdf 

umowa_dofinansowanie_Przedszkole_Bajka.pdf

aneks_Przedszkole-Bajka.pdf

umowa_dofinansowanie_oczyszczalni.pdf

wydluzenie_terminu_pismo_UMWW.pdf

W 2018 r. wg WPF Gmina Lubasz ma otrzymać dofinansowanie w kwocie 1.988.139,00 zł - na tą kwotę składa się dofinansowanie za wybudowaną drogę Antoniewo - Krucz (1.795.139,00 zł) oraz za inwestycję dot. Przedszkola Bajka w Lubaszu - kwota 193.074,56 zł, którą to sumę otrzymaliśmy już w styczniu 2018 r.

Ponadto Zamawiający umieścił skan umowy o dofinansowanie budowy oczyszczalni ścieków oraz pismo z Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu - dot. wydłużenia terminu realizacji projektu do 15.08.2018 r. - projekt pn. Uregulowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Lubasz.

Odpowiedź na pytanie nr 2 - jednorazowe wydatki bieżące w 2017 r. to była kwota 158.011,71 zł, z czego:

63.401,71 zł - z tytułu nieprzewidzianych wydatków na wystąpienie klęsk żywiołowych

43.610,00 zł – dotacje dla jednostek OSP na jednorazowy zakup wyposażenia i remonty remiz

51.000,00 zł – opracowanie opinii prawnych dot. zagospodarowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych.

Uwaga!!!

Odpowiedź na pytanie nr 3.

Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 07.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.05.2018 r. o godz. 13.30. Poniżej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.

ogloszenie_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf

 

Poniżej uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. możliwości spłaty kredytu przez Gminę Lubasz i opinii dot. wykonania budżetu Gminy Lubasz za 2017 r.
 
 
 
 
Poniżej uchwała o zmianie WPF-u!!!
 
 
Dz.U./S S72
13/04/2018
159731-2018-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
 
13/04/2018S72
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
 
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOT

2018/S 072-159731

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Lubasz
ul. Bolesława Chrobrego 37
Lubasz
64-720
Polska
Osoba do kontaktów: Adam Ratajczak
Tel.: +48 672556012
E-mail: lubasz@wokiss.pl
Faks: +48 672556462
Kod NUTS: PL411

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.lubasz.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lubasz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: administracja samorządowa

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Udzielenie Gminie Lubasz kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 PLN

 

II.1.2)Główny kod CPV
66113000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Lubasz kredytu bankowego w wysokości 6 500 000,00 PLN na pokrycie kosztów inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, tj. na realizację zadania „Budowa oczyszczalni w Stajkowie na działce nr 168/6” wchodzącego w skład projektu pn. „Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Lubasz”.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL411
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Lubasz kredytu bankowego w wysokości 6 500 000,00 PLN.

2. Kredyt

1) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy kredytu do dnia 31.12.2033 roku. Spłata kredytu następować będzie w PLN: kapitał w okresach kwartalnych, w terminach określonych w harmonogramie spłat podanych w umowie kredytowej. Kredyt będzie płatny na podstawie noty (informacji) dostarczonej przez Wykonawcę Zamawiającemu na 3 dni przed upływem płatności raty.

a) Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty I raty i kończy się w dniu 30.6.2018 r.

b) Kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu i są równe z kwartałami kalendarzowymi.

c) Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym spłatę całkowitą kredytu.

d) Okres karencji w spłacie kapitału: I rata kapitałowa płatna 30.9.2018 r.

2) Przewidywane daty uruchomienia poszczególnych transz kredytu:

a) I w wysokości 3 250 000 PLN do 15.5.2018 r.;

b) II w wysokości 3 250 000 PLN do 15.7.2018 r.

3) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu / rat kredytu w ramach czasowych określonych w niniejszym punkcie bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy.

4) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.

5) Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub adres e-mail wskazanego w umowie. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 8 dni po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu i przekaże środki finansowe na rachunek bankowy o nr 26 8951 0009 1300 2176 2000 0010 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Oddział w Lubaszu. Ostateczne wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31.7.2018 r.

6) Wydłużenie okresu kredytowania poza ostatni z terminów określonych w umowie kredytowej może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy.

3. Koszt kredytu

1) Koszt kredytu naliczany będzie za każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia w okresach kwartalnych, a przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywisty rok kalendarzowy 365/366 dni, a za miesiąc kalendarzowy rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu. Odsetki płatne są po zakończeniu kwartału w terminie 10 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy obciążeniowej noty (informacji) o ich wysokości.

2) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa (%) dla danego okresu zależna od wielkości wykorzystanego kredytu, a ustalona w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1 M dla depozytów międzybankowych właściwa dla danego okresu rozliczeniowego i niezmiennej w całym okresie kredytowania marży Wykonawcy/banku. Przy naliczaniu odsetek za dany miesiąc kalendarzowy będzie przyjmowana stawka WIBOR 1M obowiązująca na każdy pierwszy dzień okresu faktycznego, powiększonej/pomniejszonej o stałą marżę Wykonawcy (Banku) wyrażoną w punktach %.

3) Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu faktycznego. Ostatnia rata odsetek jest płatna w okresie spłaty kredytu określonym w pkt III.2.1 SIWZ.

4) Zmiana wysokości oprocentowania odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest w przypadku jedynie zmiany stawki WIBOR 1M. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.

5) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.

6) Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

7) Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Wymagane wadium 20 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin wypłaty poszczególnych transz kredytu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2033
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:

a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.) oraz

b) jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Wstępnym potwierdzeniem spełniania ww. warunków będzie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ). Szczegółowe informacje nt. JEDZ zawarto w sekcji VI.3 ogłoszenia oraz w SIWZ.

Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów.

Do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania tzw.procedury odwróconej, o której mowa w art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Szczegółowe zasady wykonania przedmiotu zamówienia określi umowa kredytu, którą przygotuje Wykonawca (Bank) przy zachowaniu zapisów zawartych w SIWZ.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Procedura przyspieszona
Uzasadnienie:

 

Zachodzi pilna potrzeba zapłacenia za prace budowlane związane z budową oczyszczalni ścieków w Stajkowie i nadzorem inwestorskim nad niniejszą budową. Pierwszy przetarg został unieważniony ze względu na brak ofert. Zamawiający nie mógł przewidzieć działając z należytą starannością, że przetarg na udzielenie kredytu nie zakończy się wyłonieniem Wykonawcy. Gmina Lubasz środki uzyskane w w/w postępowaniu – kredyt zamierzała przeznaczyć na zapłacenie za prace budowlane związane z budową oczyszczalni ścieków w Stajkowie i nadzorem inwestorskim nad niniejszą budową. Zachowanie terminu ustawowego – 35 dni na składanie ofert jest niemożliwe. Zamawiający wobec powyższego zamierza maksymalnie skrócić termin na składanie ofert, tak by wliczając również czas na procedurę oceny ofert i podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą dysponować środkami finansowymi na uregulowanie należności w terminie zgodnie z umowami zawartymi z tymi Wykonawcami. Reasumując skrócenie terminu jest w pełni uzasadnione.

 

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/04/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 30/04/2018
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

 

Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój nr 04.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej zwany jednolitym dokumentem) - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dot. tych podmiotów.

Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Oświadczenia w postaci jednolitego dokumentu muszą być wypełnione i podpisane przez podmioty, których dotyczą, tj. Wykonawcę, poszczególnych wspólników konsorcjum oraz inne podmioty.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) zezwolenia na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo bankowe,

b) zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy).

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;

b) zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków;

c) zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy;

e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

— o których mowa w ppkt a-c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

— nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,

— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

— o którym mowa w ppkt d składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Uwaga: Z przyczyn technicznych ww. wykaz oświadczeń i dokumentów ma charakter skrócony. Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów znajduje się w SIWZ.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Szczegółowe informacje nt. składania odwołań są zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/04/2018
Dokumenty do pobrania:
00_SIWZ_kredyt.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:07:00)
rozmiar pliku: 65.2Kb
00_SIWZ_kredyt.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:07:10)
rozmiar pliku: 267.6Kb
01_oferta.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:07:21)
rozmiar pliku: 23.2Kb
02_wzor_oswiadczenia_o_ przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:07:31)
rozmiar pliku: 16.9Kb
03_jedz_wersja_edytowalna.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:07:41)
rozmiar pliku: 181.5Kb
04_instrukcja_wypelniania_jedz.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:08:34)
rozmiar pliku: 1.2Mb
05_wzor_zobowiazania_innego_podmiotu.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:08:43)
rozmiar pliku: 13.9Kb
06_wzor_zastrzezenia_tajemnicy_przedsiebiorstwa.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:08:54)
rozmiar pliku: 27Kb
26_oswiadczenia_wykonawcy.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:09:09)
rozmiar pliku: 20Kb
załacznik_nr_25.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:10:06)
rozmiar pliku: 13.5Mb
ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS072-_159731-pl.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 13:25:00)
rozmiar pliku: 127.9Kb
sprawozdania_zalaczniki_od_6_do_11.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 15:56:36)
rozmiar pliku: 4.3Mb
zalaczniki_od_12_do_24_cz_I.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 15:21:28)
rozmiar pliku: 8.6Mb
zalaczniki_od_12_do_24_cz_II.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 15:21:44)
rozmiar pliku: 7.8Mb
zalaczniki_od_12_do_24_cz_IIi.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-13 15:22:09)
rozmiar pliku: 19.9Mb
uchwala_o_zmianie_WFPpdf.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-20 15:01:11)
rozmiar pliku: 7.8Mb
opinia_RIO_w_sprawie_splaty_kredytu.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 11:00:16)
rozmiar pliku: 90.7Kb
opinia_RIO_w_sprawie_wykonania_budzetu_za_2017.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 11:00:35)
rozmiar pliku: 108.9Kb
umowa dofin. Droga Antoniewo Krucz.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 13:35:56)
rozmiar pliku: 8.6Mb
aneksy_do_umowy_Antoniewo_Krucz.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 13:36:42)
rozmiar pliku: 1.5Mb

« poprzednia 1 2  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021