dowoz_uczniow_do_szkol_2015-2016_ogloszenie_o_wyborze
Lubasz: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W OKRESIE OD 01 WRZEŚNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2016
Numer ogłoszenia: 178196 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2556039, faks 067 2556039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W OKRESIE OD 01 WRZEŚNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Lubasz w okresie od 01 września 2015 do 31 grudnia 2016 według harmonogramu dowozów i odwozów. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przy udziale dwóch autobusów o minimalnej liczbie miejsc siedzących 39 spełniających wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół. W ciągu jednego dnia nauki szkolnej autobusy będą pokonywać ok. 285 km - wg harmonogramu dowozów szkolnych..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany projekt umowy - załącznik nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu , 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu , 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - pokój nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
Druk_oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:10:04) rozmiar pliku: 15.6Kb | |
Oswiadczenie_zal_nr_1 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:11:18) rozmiar pliku: 39.5Kb | |
Zalacznik_nr_2_do_oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:12:22) rozmiar pliku: 11.4Kb | |
Oswiadczenie_nr_3_do_oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:13:12) rozmiar pliku: 33.5Kb | |
Lista_podmiotow_grupa_kapitalowa_zal_nr_8 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:14:16) rozmiar pliku: 40Kb | |
Informacja_grupa_kapitalowa_zal_nr_9 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:15:20) rozmiar pliku: 39Kb | |
Projekt_umowy_zalacznik_nr_10 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:16:29) rozmiar pliku: 19.2Kb | |
Pelnomocnictwo_zal_Nr_12 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:17:25) rozmiar pliku: 42Kb | |
Druk_podwykonawcy_zal_nr_13 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-15 14:18:25) rozmiar pliku: 41Kb | |
SIWZ (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-16 07:59:46) rozmiar pliku: 128Kb | |
Wyjasnienie_dotyczace_SIWZ (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-16 08:00:12) rozmiar pliku: 10.6Kb | |
zmiana_terminu_skladania_ofert_zmiana_SIWZ (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-23 14:43:02) rozmiar pliku: 14.6Kb | |
dowoz_uczniow_do_szkol_2015-2016_ogloszenie_o_wyborze (wprowadził: Tomasz Lipski 2015-08-06 12:49:06) rozmiar pliku: 34.3Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |