opublikowane_sprostwanie_ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS105-240381-pl (2).pdf
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowieniu-sprostowanie_wyslane.pdf
ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS102-233554-pl.pdf
ogloszenie_o_zamowieniu_sprostowanie_wyslane.pdf
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane_do_publikacji.pdf
zawiadomienie_o_wyborze_oferty_przetarg_kredyt.pdf
Poniżej informacja z otwarcia ofert.
informacja_z_otwarcia_ofert_przetarg_kredyt.pdf
Informacja dla Wykonawców
W związku ze zmianą sposobu liczenia oprocentowania z WIBOR 1M na WIBOR 3M wszelkie zapisy w SIWZ i innych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ w treści stawkę WIBOR 1M zastępuje się stawką WIBOR 3M. Poniżej Zamawiający udostepnił poprawiony wzór oferty zawierający stawkę WIBOR 3M.
Pytanie z 07.05.2018 r.
W dniu 07.05.2018 r. wpłynęło do Zamawiającego – Gminy Lubasz pytanie dot. zmiany sposobu wyliczenia oprocentowania kredytu z WIBOR 1M na WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej.
Odpowiedź na pytanie z 07.05.2018 r.
Zamawiający zmienia sposób wyliczenia oprocentowania kredytu z WIBOR 1M na WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej.
Uwaga!!!
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 10.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 10.05.2018 r. o godz. 13.30.
opublikowane_ogloszenie_o_zmianie_terminu_2018-OJS086-194064-pl.pdf
zmiana_ogloszenia_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf
jednorazowe wydatki_za_2017.docx
Uwaga!!!
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 07.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.05.2018 r. o godz. 13.30.
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_2018-OJS083-188218-pl (1).pdf
Zapytanie z 26.04.2018 r.
Nawiązując do ogłoszonego przetargu Nr sprawy: RG.V.271.4.2018 dotyczącego zamówienia: „Udzielenie Gminie Lubasz kredytu długoterminowego do wysokości 6.500.000,00 zł”, zwracam się do Państwa z kilkoma pytaniami:
Poniżej załączono skany umów o dofinansowanie zawarte z Urzędem Marszałkowskim - dot. pytania nr 1.
umowa dofin. Droga Antoniewo Krucz.pdf
aneksy_do_umowy_Antoniewo_Krucz.pdf
umowa_dofinansowanie_Przedszkole_Bajka.pdf
umowa_dofinansowanie_oczyszczalni.pdf
wydluzenie_terminu_pismo_UMWW.pdf
W 2018 r. wg WPF Gmina Lubasz ma otrzymać dofinansowanie w kwocie 1.988.139,00 zł - na tą kwotę składa się dofinansowanie za wybudowaną drogę Antoniewo - Krucz (1.795.139,00 zł) oraz za inwestycję dot. Przedszkola Bajka w Lubaszu - kwota 193.074,56 zł, którą to sumę otrzymaliśmy już w styczniu 2018 r.
Ponadto Zamawiający umieścił skan umowy o dofinansowanie budowy oczyszczalni ścieków oraz pismo z Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu - dot. wydłużenia terminu realizacji projektu do 15.08.2018 r. - projekt pn. Uregulowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Lubasz.
Odpowiedź na pytanie nr 2 - jednorazowe wydatki bieżące w 2017 r. to była kwota 158.011,71 zł, z czego:
63.401,71 zł - z tytułu nieprzewidzianych wydatków na wystąpienie klęsk żywiołowych
43.610,00 zł – dotacje dla jednostek OSP na jednorazowy zakup wyposażenia i remonty remiz
51.000,00 zł – opracowanie opinii prawnych dot. zagospodarowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych.
Uwaga!!!
Odpowiedź na pytanie nr 3.
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 07.05.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.05.2018 r. o godz. 13.30. Poniżej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
ogloszenie_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf
2018/S 072-159731
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.lubasz.pl
Sekcja II: Przedmiot
Udzielenie Gminie Lubasz kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 PLN
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Lubasz kredytu bankowego w wysokości 6 500 000,00 PLN na pokrycie kosztów inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, tj. na realizację zadania „Budowa oczyszczalni w Stajkowie na działce nr 168/6” wchodzącego w skład projektu pn. „Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Lubasz”.
Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Lubasz kredytu bankowego w wysokości 6 500 000,00 PLN.
2. Kredyt
1) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy kredytu do dnia 31.12.2033 roku. Spłata kredytu następować będzie w PLN: kapitał w okresach kwartalnych, w terminach określonych w harmonogramie spłat podanych w umowie kredytowej. Kredyt będzie płatny na podstawie noty (informacji) dostarczonej przez Wykonawcę Zamawiającemu na 3 dni przed upływem płatności raty.
a) Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty I raty i kończy się w dniu 30.6.2018 r.
b) Kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu i są równe z kwartałami kalendarzowymi.
c) Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym spłatę całkowitą kredytu.
d) Okres karencji w spłacie kapitału: I rata kapitałowa płatna 30.9.2018 r.
2) Przewidywane daty uruchomienia poszczególnych transz kredytu:
a) I w wysokości 3 250 000 PLN do 15.5.2018 r.;
b) II w wysokości 3 250 000 PLN do 15.7.2018 r.
3) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu / rat kredytu w ramach czasowych określonych w niniejszym punkcie bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy.
4) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
5) Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub adres e-mail wskazanego w umowie. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 8 dni po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu i przekaże środki finansowe na rachunek bankowy o nr 26 8951 0009 1300 2176 2000 0010 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Oddział w Lubaszu. Ostateczne wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31.7.2018 r.
6) Wydłużenie okresu kredytowania poza ostatni z terminów określonych w umowie kredytowej może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy.
3. Koszt kredytu
1) Koszt kredytu naliczany będzie za każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia w okresach kwartalnych, a przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywisty rok kalendarzowy 365/366 dni, a za miesiąc kalendarzowy rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu. Odsetki płatne są po zakończeniu kwartału w terminie 10 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy obciążeniowej noty (informacji) o ich wysokości.
2) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa (%) dla danego okresu zależna od wielkości wykorzystanego kredytu, a ustalona w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1 M dla depozytów międzybankowych właściwa dla danego okresu rozliczeniowego i niezmiennej w całym okresie kredytowania marży Wykonawcy/banku. Przy naliczaniu odsetek za dany miesiąc kalendarzowy będzie przyjmowana stawka WIBOR 1M obowiązująca na każdy pierwszy dzień okresu faktycznego, powiększonej/pomniejszonej o stałą marżę Wykonawcy (Banku) wyrażoną w punktach %.
3) Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu faktycznego. Ostatnia rata odsetek jest płatna w okresie spłaty kredytu określonym w pkt III.2.1 SIWZ.
4) Zmiana wysokości oprocentowania odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest w przypadku jedynie zmiany stawki WIBOR 1M. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
5) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.
6) Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
7) Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Wymagane wadium 20 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.) oraz
b) jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wstępnym potwierdzeniem spełniania ww. warunków będzie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ). Szczegółowe informacje nt. JEDZ zawarto w sekcji VI.3 ogłoszenia oraz w SIWZ.
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania tzw.procedury odwróconej, o której mowa w art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Szczegółowe zasady wykonania przedmiotu zamówienia określi umowa kredytu, którą przygotuje Wykonawca (Bank) przy zachowaniu zapisów zawartych w SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Zachodzi pilna potrzeba zapłacenia za prace budowlane związane z budową oczyszczalni ścieków w Stajkowie i nadzorem inwestorskim nad niniejszą budową. Pierwszy przetarg został unieważniony ze względu na brak ofert. Zamawiający nie mógł przewidzieć działając z należytą starannością, że przetarg na udzielenie kredytu nie zakończy się wyłonieniem Wykonawcy. Gmina Lubasz środki uzyskane w w/w postępowaniu – kredyt zamierzała przeznaczyć na zapłacenie za prace budowlane związane z budową oczyszczalni ścieków w Stajkowie i nadzorem inwestorskim nad niniejszą budową. Zachowanie terminu ustawowego – 35 dni na składanie ofert jest niemożliwe. Zamawiający wobec powyższego zamierza maksymalnie skrócić termin na składanie ofert, tak by wliczając również czas na procedurę oceny ofert i podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą dysponować środkami finansowymi na uregulowanie należności w terminie zgodnie z umowami zawartymi z tymi Wykonawcami. Reasumując skrócenie terminu jest w pełni uzasadnione.
Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój nr 04.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej zwany jednolitym dokumentem) - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dot. tych podmiotów.
Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Oświadczenia w postaci jednolitego dokumentu muszą być wypełnione i podpisane przez podmioty, których dotyczą, tj. Wykonawcę, poszczególnych wspólników konsorcjum oraz inne podmioty.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) zezwolenia na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo bankowe,
b) zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
b) zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków;
c) zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy;
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
— o których mowa w ppkt a-c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— o którym mowa w ppkt d składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Uwaga: Z przyczyn technicznych ww. wykaz oświadczeń i dokumentów ma charakter skrócony. Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów znajduje się w SIWZ.
Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio
Szczegółowe informacje nt. składania odwołań są zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
Dokumenty do pobrania: | |
umowa_dofinansowanie_oczyszczalni.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 14:18:52) rozmiar pliku: 15.4Mb | |
wydluzenie_terminu_pismo_UMWW.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 14:19:07) rozmiar pliku: 77.4Kb | |
umowa_dofinansowanie_Przedszkole_Bajka.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 14:43:40) rozmiar pliku: 15.7Mb | |
aneks_Przedszkole-Bajka.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-26 14:43:52) rozmiar pliku: 757.6Kb | |
ogloszenie_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-27 13:40:11) rozmiar pliku: 71.5Kb | |
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_2018-OJS083-188218-pl (1).pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-04-30 15:18:30) rozmiar pliku: 66.3Kb | |
jednorazowe wydatki_za_2017.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-02 14:25:22) rozmiar pliku: 13.7Kb | |
zmiana_ogloszenia_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-02 14:43:32) rozmiar pliku: 71.4Kb | |
opublikowane_ogloszenie_o_zmianie_terminu_2018-OJS086-194064-pl.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-04 11:11:05) rozmiar pliku: 67.4Kb | |
01_oferta_WIBOR_3M.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-08 15:40:40) rozmiar pliku: 23.4Kb | |
informacja_z_otwarcia_ofert_przetarg_kredyt.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-10 14:51:12) rozmiar pliku: 227.7Kb | |
zawiadomienie_o_wyborze_oferty_przetarg_kredyt.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-23 12:34:03) rozmiar pliku: 33.7Kb | |
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane_do_publikacji.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-28 13:38:27) rozmiar pliku: 116.3Kb | |
ogloszenie_o_zamowieniu_sprostowanie_wyslane.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-05-29 14:19:17) rozmiar pliku: 85.2Kb | |
ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS102-233554-pl.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-06-01 09:06:55) rozmiar pliku: 109.4Kb | |
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowieniu-sprostowanie_wyslane.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-06-04 09:04:10) rozmiar pliku: 86.2Kb | |
opublikowane_sprostwanie_ogloszenie_o_zamowieniu_2018-OJS105-240381-pl (2).pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-06-05 09:26:59) rozmiar pliku: 82.8Kb |
«« pierwsza « poprzednia 1 2 następna » |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |