OGŁOSZENIE
Lubasz:”PRZEBUDOWA ULICY PUŁKOWNIKA ORŁOWSKIEGO
I POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W LUBASZU”
Data zamieszczenia 20.04.2009 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego
roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIĄJACY
1)NAZWA I ADRES : GMINA LUBASZ, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz
woj. wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26,
faks 067 255 64 62
strona internetowa: www.lubasz.pl
NIP 763 – 209 – 30 - 34
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu: PRZEBUDOWA ULICY PUŁKOWNIKA ORŁOWSKIEGO I POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W LUBASZU
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem robót objętych zamówieniem jest przebudowa dwóch ulic w Lubaszu z których pierwsza – ul. Pułkownika Orłowskiego łączy ulicę Zieloną (droga woj. Nr 153) z ul. Desantu Spadochronowego. Na omawianym odcinku wykonać należy nawierzchnię asfaltową o zmiennej szerokości od 4 do 6m. Konstrukcję nawierzchni przyjęto dla kategorii ruchu KR1, gdzie projektowana jest nawierzchnia z betonu asfaltowego grubości 4cm, warstwa wyrównawcza z mieszanek mineralno asfaltowej grubości około 2cm i podbudowa z kruszywa kamiennego 0/63mm, warstwa górna grubości 10cm. Zakres robót obejmuje również umocnienie poboczy pospółką, warstwa grubości 15cm po zagęszczeniu. Natomiast drugi odcinek – ul. Powstańców Wielkopolskich rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego poprzez skrzyżowanie z ul. Pułkownika Orłowskiego do ul. Zielonej (droga woj. Nr 153) Na odcinku tym wykonać należy nawierzchnię asfaltową o zmiennej szerokości od 4 do 5,5m. Konstrukcję nawierzchni przyjęto jak na pierwszym odcinku, przy czym od km 0+000 do km 0+092 wykorzystana zostanie istniejąca podbudowa. Ponadto na odcinku 92 m planuje się ustawienie nowego krawężnika na ławie betonowej. Pobocza ul. Powstańców Wielkopolskich po obu stronach jezdni o szerokości 4m zostaną umocnione pospółką, warstwa grubości 15cm po zagęszczeniu.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje:
roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
wykonanie koryta i roboty ziemne
wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm na ul. Pułkownika Orłowskiego na powierzchni 1.272m2 i ul. Powstańców Wielkopolskich na powierzchni 1.479m2 wraz z ułożeniem nawierzchni asfaltowej
ustawienie krawężnika na ul. Powstańców Wielkopolskich w ilości 95m
wybudowanie 4 studzienek ściekowych w ul. Pułkownika Orłowskiego
umocnienie poboczy na ul. Pułkownika Orłowskiego na powierzchni 176m2 oraz ul. Powstańców Wielkopolskich na powierzchni 278m2
roboty wykończeniowe – regulacja zaworów wodociągowych, włazów kanalizacji sanitarnej, kratek ściekowych, plantowanie poboczy i ustawienie znaków
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN): 45 233 140-2
II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31 lipca 2009 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy)
2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych .
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:.
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1–3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych – o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 5)Poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia informacji banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 200.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy, przebudowy lub remontu dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7) poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowy dróg oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa. 8)dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością. 9) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, dla innej formy niż gotówka. 10) pełnomocnictwo – w przypadku ofert wspólnych. 11) Zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1)KRYTERIA OCENY OFERT:najniższa cena
2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:nie
IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ
IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 15 maja 2009 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/
IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 dni od upływu terminu składania ofert
Dokumenty do pobrania: | |
wybór_wykonawcy_ Płk.Orłowsk. (wprowadził: Lilianna Helwich 2009-05-21 10:04:51) rozmiar pliku: 64Kb | |
przetarg_lubasz (wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-21 11:38:01) rozmiar pliku: 1.9Mb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |