Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe w zakresie zadania pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej, sali polisensorycznej, sali indywidualnych zajęć; Zakup


Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz

Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz jest współfinansowany ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

 

Zestawienie złożonych ofert:

Lp.

Wykonawca

(nazwa, adres)

Nr telefonu

Nazwisko osoby udzielającej informacji cenowej

Kwota oferty brutto

1.

Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki,                       ul. Lubomira 29A, 62-090 Mrowino

oferta cenowa z 09.01.2018 r.

44.649,00 zł

2.

DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny,                      ul. Kineskopowa 1, 05-500 Piaseczno

Oferta cenowa z 11.01.2018 r.

49.048,71 zł

3.

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź

Oferta cenowa z 12.01.2018 r.

31.060,26 zł

4.

PPPHU VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B, 98-235 Błaszki

Oferta cenowa z 12.01.2018 r.

38.123,00 zł

5.

JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy

Oferta cenowa z 12.01.2018 r.

39.542,90 zł

6.

Tijo Martyna Biernat-Peczka Janosz Peczka s.c.,                       ul. Radzikowskiego 127, 31-343 Kraków

Oferta cenowa z 12.01.2018 r.

25.854,60 zł

 

Gmina Lubasz zawarła umowę z firmą JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy.

 

Lubasz, dnia 03.01.2018 r.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej, sali polisensorycznej, sali indywidualnych zajęć; Zakup wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych; Zakup wyposażenia do pracowni językowych - Dostawa mebli i pomocy naukowych.

 

1)      Przedmiotem zmówienia jest: dostawa i montaż następujących mebli i pomocy naukowych: 

a)      stół (stolik) szkolny – 4 szt.,

b)      krzesła – 10 szt.,

c)      regał (regał  na sprzęt ) – 5 szt.,

d)     biurko – 2 szt.,

e)      dywan – 1 szt.,

f)       tablica szkolna pojedyncza ceramiczna -  1 szt.,

g)      krzesło dla nauczyciela – 1 szt.,

h)      DYGESTORIUM – 1 szt.,

i)        Tellurium – 1 szt.,

j)        stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' – 1 szt.,

k)      mikroskop z podłączeniem do komputera – 5 szt.,

l)        mikroskopy optyczne – 35 szt.,

m)    czasza grzejna – 1 szt.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w/w sprzęt do Szkoły Podstawowej w Lubaszu – w tym do budynku byłego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Miłkowie w ilościach określonych w załączniku do niniejszego zapytania wg. poniższego zestawienia:

 

a)      Szkoła Podstawowa w Lubaszu (dawne Gminazjum):

- 15 X MIKROSKOP OPTYCZNY,

- 1 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA,

- 1 X CZASZA GRZEJNA,

- 1 X DYGESTORIUM,

- 1 X TELLURIUM,

- 1 X STACJA POGODY,

 

b)      Szkoła Podstawowa w Lubaszu:

- 10 X MIKROSKOP OPTYCZNY,

- 2 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA,

- 4 X Stół szkolny,

- 10 X Krzesła,

- 5 X Regał/ Regał na sprzęt,

- 2 X Biurko,

- 1 X Dywan,

- 1 X Tablica szkolna pojedyncza ceramiczna,

- 1 X Krzesło dla nauczyciela,

 

c)      Szkoła Podstawowa w Miłkowie:

- 10 X MIKROSKOP OPTYCZNY,

- 2 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA.

 

Specyfikacja techniczna stanowiąca opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

 

2)      W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.

 

3)      Dostawa mebli i pomocy naukowych do siedziby szkół zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.

 

4)      Zamawiający wymaga, aby meble i pomoce naukowe dostarczone w ramach realizacji umowy posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty lub/i deklarację zgodności.

 

5)      Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.

 

 

  Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na meble i pomoce

  naukoweto 36 miesięcy.

 

6)      Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.

 

Oferent do dnia 12.01.2018 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na realizację w/w zadania.

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Maksymalny czas na wykonanie przedmiotu zamówienia 10 tygodni (70 dni) od dnia podpisania umowy z Wykonawcą (termin maksymalny).

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790 203 814 oraz Liliana Helwich – insp. ds. promocji i pozyskiwania środków, tel. 67 2556012 wew. 21, kom. 502 784 236. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; liliana.helwich@lubasz.pl lub promocja@lubasz.pl

 

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.

Dokumenty do pobrania:
wzor_formularza_ofertowego.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-01-08 14:40:54)
rozmiar pliku: 477Kb
specyfikacja_ techniczna _meble_pomoce_naukowe.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-01-08 14:41:06)
rozmiar pliku: 101Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021