Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz
Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz jest współfinansowany ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Zestawienie złożonych ofert:
Lp. |
Wykonawca (nazwa, adres) |
Nr telefonu Nazwisko osoby udzielającej informacji cenowej |
Kwota oferty brutto |
1. |
Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29A, 62-090 Mrowino |
oferta cenowa z 09.01.2018 r. |
44.649,00 zł |
2. |
DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny, ul. Kineskopowa 1, 05-500 Piaseczno |
Oferta cenowa z 11.01.2018 r. |
49.048,71 zł |
3. |
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź |
Oferta cenowa z 12.01.2018 r. |
31.060,26 zł |
4. |
PPPHU VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B, 98-235 Błaszki |
Oferta cenowa z 12.01.2018 r. |
38.123,00 zł |
5. |
JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy |
Oferta cenowa z 12.01.2018 r. |
39.542,90 zł |
6. |
Tijo Martyna Biernat-Peczka Janosz Peczka s.c., ul. Radzikowskiego 127, 31-343 Kraków |
Oferta cenowa z 12.01.2018 r. |
25.854,60 zł |
Gmina Lubasz zawarła umowę z firmą JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy.
Lubasz, dnia 03.01.2018 r.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej, sali polisensorycznej, sali indywidualnych zajęć; Zakup wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych; Zakup wyposażenia do pracowni językowych - Dostawa mebli i pomocy naukowych.
1) Przedmiotem zmówienia jest: dostawa i montaż następujących mebli i pomocy naukowych:
a) stół (stolik) szkolny – 4 szt.,
b) krzesła – 10 szt.,
c) regał (regał na sprzęt ) – 5 szt.,
d) biurko – 2 szt.,
e) dywan – 1 szt.,
f) tablica szkolna pojedyncza ceramiczna - 1 szt.,
g) krzesło dla nauczyciela – 1 szt.,
h) DYGESTORIUM – 1 szt.,
i) Tellurium – 1 szt.,
j) stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' – 1 szt.,
k) mikroskop z podłączeniem do komputera – 5 szt.,
l) mikroskopy optyczne – 35 szt.,
m) czasza grzejna – 1 szt.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w/w sprzęt do Szkoły Podstawowej w Lubaszu – w tym do budynku byłego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Miłkowie w ilościach określonych w załączniku do niniejszego zapytania wg. poniższego zestawienia:
a) Szkoła Podstawowa w Lubaszu (dawne Gminazjum):
- 15 X MIKROSKOP OPTYCZNY,
- 1 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA,
- 1 X CZASZA GRZEJNA,
- 1 X DYGESTORIUM,
- 1 X TELLURIUM,
- 1 X STACJA POGODY,
b) Szkoła Podstawowa w Lubaszu:
- 10 X MIKROSKOP OPTYCZNY,
- 2 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA,
- 4 X Stół szkolny,
- 10 X Krzesła,
- 5 X Regał/ Regał na sprzęt,
- 2 X Biurko,
- 1 X Dywan,
- 1 X Tablica szkolna pojedyncza ceramiczna,
- 1 X Krzesło dla nauczyciela,
c) Szkoła Podstawowa w Miłkowie:
- 10 X MIKROSKOP OPTYCZNY,
- 2 X MIKROSKOP Z PODŁĄCZENIEM DO KOMPUTERA.
Specyfikacja techniczna stanowiąca opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
3) Dostawa mebli i pomocy naukowych do siedziby szkół zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.
4) Zamawiający wymaga, aby meble i pomoce naukowe dostarczone w ramach realizacji umowy posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty lub/i deklarację zgodności.
5) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na meble i pomoce
naukoweto 36 miesięcy.
6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.
Oferent do dnia 12.01.2018 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na realizację w/w zadania.
Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.
Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
Maksymalny czas na wykonanie przedmiotu zamówienia 10 tygodni (70 dni) od dnia podpisania umowy z Wykonawcą (termin maksymalny).
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790 203 814 oraz Liliana Helwich – insp. ds. promocji i pozyskiwania środków, tel. 67 2556012 wew. 21, kom. 502 784 236. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; liliana.helwich@lubasz.pl lub promocja@lubasz.pl
Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.
Dokumenty do pobrania: | |
wzor_formularza_ofertowego.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-01-08 14:40:54) rozmiar pliku: 477Kb | |
specyfikacja_ techniczna _meble_pomoce_naukowe.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-01-08 14:41:06) rozmiar pliku: 101Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |