…............................................ Lubasz, dnia 10.07.2019 r.
(pieczęć Zamawiającego)
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania pn. Przebudowa parkingu zielonego w Lubaszu.
64-720 Lubasz
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Lp. |
Wyszczególnienie / opis / |
J.m. |
Ilość |
Cena |
Wartość PLN |
1. |
Oczyszczenie nawierzchni betonowej ( płyty drogowe ) wym: 72,00 x 6,20 m |
m² |
446,40 |
||
2. |
Roboty ziemne - wykorytowanie / przerównanie powierzchni ) pod podbudowę wym: 60,0 x 6,20 + 60,0 x 4,50 + 7,0 x 6 ,0 |
m² |
684,00 |
||
3. |
Wykonanie podbudowy gr. 10 cm z tłucznia j.w. |
m² |
684,00 |
||
4. |
Oczyszczenie otworów pomiędzy płytami oraz uzupełnienie tłuczniem |
szt. |
250 |
||
5. |
Spryskanie emulsją asfaltową powierzchni o wym: wym: 72,00 x 6,20 m |
m² |
446,40 |
||
6. |
Wykonanie warstwy ścieralnej wyrównawczej z AC 11S 50/70 gr. średnio 5 cm o wym: |
m² |
1.130,00 |
||
7. |
Wykonanie pobocza jezdni z obu stron z tłucznia gr. 10 cm o wym: 115,0 x 0,70 + + 72,0 x 070 |
m² |
131,00 |
||
8. |
Wyregulowanie studzienek kanalizacyjnych w jezdni |
szt. |
3 |
|
|
RAZEM |
|||||
VAT |
23 % |
||||
Łącznie |
III. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy do dnia 23.08.2019 r.
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.07.2019 do godz. 15:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przebudowa parkingu zielonego w Lubaszu”.
IV. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena.
1. Cenę ofertową należy podawać w "FORMULARZU OFERTY" - w złotych za wykonanie usług.
2. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna; zostanie ona wprowadzona do umowy.
3. Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto.
4. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
5. Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.
V. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
przelewem w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
VI. Informacja o sposobie kontaktu z pracownikami merytorycznymi
Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Piotr Błoch – insp. ds. infrastruktury drogowej, tel. 67/ 2556012 wew. 26, kom. 600248919.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: piotr.bloch@lubasz.pl.
Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
VII. Informacja dodatkowa
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Dokumenty do pobrania: | |
zapytanie_ofertowe.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-07-10 13:48:24) rozmiar pliku: 856.1Kb | |
wzor_umowy.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-07-10 13:45:43) rozmiar pliku: 50Kb | |
formularz_oferty.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-07-10 13:45:31) rozmiar pliku: 69Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |