Działając na podstawie art.20 ust.3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku poz. 1875 ze zmianami)
z w o ł u j ę
nadzwyczajną sesję VII kadencji Rady Gminy Lubasz i zapraszam na jej obrady.
Sesja odbędzie się w dniu 16 stycznia 2018 roku o godz. 14:30 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Lubaszu.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i przedstawienie porządku obrad
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
2.1.ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania
kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu gminy dla
publicznych i niepublicznych szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach
podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby
fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
2.2. zaciągnięcia kredytu
3. Interpelacje i zapytania radnych
4. Zakończenie obrad.
Dokumenty do pobrania: | |
01.projekt_16_stycznia_2018_kredyt (wprowadził: Tomasz Lipski 2018-01-11 14:53:02) rozmiar pliku: 61.5Kb | |
02.projekt_16_stycznia_2018_dotacje_oswiata (wprowadził: Tomasz Lipski 2018-01-11 14:53:20) rozmiar pliku: 131.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |