Wójt Gminy Lubasz ogłasza otwarty
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. egzekucyjnych
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- prowadzenie rejestru zleceń wykonania usług lub dostaw przygotowywanych przez pracowników Urzędu Gminy ,
- ręczne nadawanie numerów pozycji dziennika dowodom księgowym , ich segregacja oraz przygotowywanie do przekazania do archiwum ,
2. W zakresie prowadzenia egzekucji należności niepodatkowych budżetu gminy stanowisko obejmuje realizację :
1/ prowadzenie ewidencji w formie obsługi programu komputerowego WIP należności z tytułu :
- najmu , dzierżawy gruntów i mieszkań oraz pozostałych lokali ,
- oddania nieruchomości w wieczyste użytkowanie oraz przekształcenia tego prawa w prawo własności ,
- opłat eksploatacyjnych nieruchomości wynajętych lub wydzierżawionych ,
- wykupu ratalnego nieruchomości ,
- należności z tytułu opłaty za składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych,
- innych należności budżetu gminy .
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2013, poz. 1050 ze zmianami) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Lubasz,
4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
6. Wymagane dokumenty:
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w styczniu 2014 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ , pokój Nr 101 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. .egzekucyjnych ” w terminie do 03 marca 2014r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Grażyna Graj – Sekretarz Gminy Lubasz tel. 67 2556012 wew. 13 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową), Elżbieta Ratajczak – Skarbnik Gminy, tel. 67 2556012 , wew. 31 (informacje merytoryczne).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lubasz – www.bip.lubasz.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubasz.
WÓJT GMINY LUBASZ
( mgr Zbigniew Jahns)
Dokumenty do pobrania: | |
nabor_stanowisko_ds_egzekucyjnych_wynik.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-03-31 15:56:45) rozmiar pliku: 22.1Kb | |
ogloszenie_o_naborze (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-02-20 09:12:26) rozmiar pliku: 79.9Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |