Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Lubasz w roku szkolnym 2014/2015

02.przetarg_dowozy_do_szkol_2014_2015_SIWZ_wyjasnienie


 OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego 

 dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Lubasz w roku szkolnym  2014/2015.”

 Działając  zgodnie z zapisami art.92 Ustawy z  2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. 2013.907 z późn. zm.) Zamawiający:

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz  informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa Dostawcy

Zaoferowana cena  brutto za 1 km

Liczba uzyskanych punktów

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej  Spółka  z o.o.

78-600 Wałcz, ul. Wojska Polskiego 54

3,13 zł

297,12

2

BINEK Usługi Transportowe Przewóz Osób

Radosław Gieremek

64-700 Czarnków

ul. Siedmiogóra 30

 

3,63 zł

256,20

3

NORMAR Majchrzak Grzegorz

64-720 Lubasz

ul. Ustronna 41

 

3,10 zł

300,00

Wszystkie złożone oferty są kompletne, nie podlegają odrzuceniu, żadna ze złożonych ofert

nie podlega wykluczeniu z postępowania.

W związku z powyższym na  wykonawcę  „dowozów uczniów do szkół na terenie gminy Lubasz w roku szkolnym  2014/2015” wybrano:

 

 NORMAR Majchrzak Grzegorz

 64-720 Lubasz, ul. Ustronna 41

Uzasadnienie wyboru: w wyniku prowadzonego postępowania złożono trzy oferty, które spełniały wszystkie wymogi  określone  w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez NORMAR Majchrzak Grzegorz, 64-720 Lubasz ul. Ustronna 41 zaoferowała najniższą cenę realizacji dowozów szkolnych uzyskując w prowadzonym postępowaniu  max liczbę punktów 300. Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdzie jedynym   kryterium oceny oferty stanowi cena  - 100 %.  Zamawiający  zawrze umowę z Wykonawcą w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94   ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.907 ze zmianami).

   

  Przewodniczący Komisji Przetargowej

  Beata Izydor-Kułaga

 

Lubasz: DOWOZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
Numer ogłoszenia: 209498 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2556039, faks 067 2556039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Lubasz w roku szkolnym 2014/2015 według harmonogramu dowozów i odwozów. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przy udziale dwóch autobusów o minimalnej liczbie miejsc siedzących 39 spełniających wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół. W ciągu jednego dnia nauki szkolnej autobusy będą pokonywać ok. 280 km - wg harmonogramu dowozów szkolnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - pokój nr 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dyrektor Gminnego Zespołu

Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu

Ryszard Bilski

Dokumenty do pobrania:
Ogloszenie_o_wyborze
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-07-07 11:30:25)
rozmiar pliku: 13.4Kb
02.przetarg_dowozy_do_szkol_2014_2015_SIWZ_wyjasnienie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-06-26 10:17:33)
rozmiar pliku: 13.9Kb
01.przetarg_dowozy_do_szkol_2014_2015_SIWZ
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-06-26 10:01:03)
rozmiar pliku: 123.6Kb
00.przetarg_dowozy_do_szkol_2014_2015_ogloszenie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-06-23 14:13:18)
rozmiar pliku: 53.2Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021