Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej 183288P Miłkowo - Stajkowo oraz drogi gminnej 183289P Stajkowo – Miłkówko – Miłkowo na odc. od 0+000 do 0+835.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Lubasz zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej 183288P Miłkowo - Stajkowo oraz drogi gminnej 183289P Stajkowo – Miłkówko – Miłkowo na odc. od 0+000 do 0+835.

 I.                   ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

II.                Przedmiot zamówienia

 

  1. Lokalizacja:
    1. droga gminna 183288P Miłkowo – Stajkowo – dz. nr 363 obręb Miłkowo, dz. nr 222/2 obręb Stajkowo (długość ok. 1500m);
    2. droga gminna 183289P Stajkowo – Miłkówko – Miłkowo na odc. od 0+000 do 0+835 – dz. nr 230 obręb Stajkowo (długość ok. 835m).
    3. W zakres prac wchodzi:
      1. wykonanie koncepcji na mapach zasadniczych do celów opiniodawczych  (grafika i uproszczony opis) wraz z odwodnieniem powierzchniowym, którą musi zaakceptować zamawiający,
      2. wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonaniem projektu tj.:

- ustalenie granic istniejącego pasa drogowego,

- wykonanie projektów podziału nieruchomości dla celów poszerzenia pasa   

  drogowego z kompletem dokumentów niezbędnych do wydania decyzji   

  administracyjnych na podział nieruchomości;

  1. wykonanie niezbędnych pomiarów i uzgodnień wraz z niezbędnymi badaniami gruntowo-wodnymi;
  2. opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji projektu budowlanego;
  3. opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
  4. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
  5. uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych służących uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę;
  6. wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem;
  7. pomoc merytoryczna komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego do przeprowadzenia przetargu na wykonawstwo robót objętych projektami będącymi przedmiotem zamówienia tj. pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na zadane przez oferentów pytania nie później niż w ciągu 2 dni od ich otrzymania;
  8.  W cenie ofertowej wykonawca winien uwzględnić dwukrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego na życzenie Zamawiającego zwłaszcza przed uruchomieniem procedury przetargowej na wykonawstwo robót w terminie wskazanym przez zamawiającego.
  9. Wykonawca, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, na bieżąco będzie konsultował rozwiązania z przedstawicielem zamawiającego.
  10. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na wszystkie opracowania będące przedmiotem zamówienia na okres 1 roku.
  11. Za przekroczenie terminu wykonania zamówienia zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,02% ceny oferty za każdy dzień opóźnienia.

 III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 sierpnia 2017 r. lecz koncepcję , o której mowa w pkt. II ppkt. 2a należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 30 kwietnia 2017 r.

 IV.              Warunki udziału w postępowaniu

 

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki tj.:

  1. Posiadają doświadczenie w realizacji prac objętych zamówieniem
  2. Dysponują zasobami ekonomicznymi, organizacyjnymi i osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Wyżej wymienione warunki zostaną spełnione jeśli Wykonawca:

 

Ad 1) Wykaże wykonanie z należytą starannością co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy/przebudowy/rozbudowy drogi z nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości min 2,0 km.
Spełnienie powyższego warunku Wykonawca udokumentuje wypełniając tabelę (zgodną ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia).

Ad 2) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej.

 

Zamawiający informuje, że oferty Wykonawców nie spełniających przedmiotowych warunków zostaną odrzucone.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 V.                 Informacje dodatkowe

 

Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu będącym przedmiotem zamówienia Wykonawca uwzględni uwagi i poprawi opracowanie w ramach wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie. Cena w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

  VI.              Sposób zapłaty

 1. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia wypłaconego przez Zamawiającego będą faktury wystawione przez Wykonawcę.

2.   Podstawą wystawienia faktury będzie odbiór przedmiotu Umowy udokumentowany protokołem odbioru podpisanym bez zastrzeżeń przez strony umowy, po wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
3.    Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

 VII.           Rodzaj oferty

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

VIII.        Kryteria oceny ofert

        Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

Wykonawca poda cenę oferty (z podatkiem od towarów i usług) za realizację przedmiotu zamówienia wyrażoną w polskiej walucie.
Punkty zostaną przyznane wykonawcy wg wzoru:
Co = Cn / Cb * 100 * 100%
gdzie:    Co    –    ilość przyznanych punktów w kryterium cena
        Cn    –    cena najniższej oferty
        Cb    –    cena badanej oferty

 

IX.              Składanie ofert

 

Ofertę (załącznik nr 1) opatrzoną pieczątką firmową, datą, danymi adresowymi oferenta, podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentacji należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej 183288P Miłkowo - Stajkowo oraz drogi gminnej 183289P Stajkowo – Miłkówko – Miłkowo na odc. od 0+000 do 0+835”.  w terminie do dnia 6 marca 2017 roku  w Urzędzie Gminy Lubasz , ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz pok. 101.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferent przed terminem wskazanym na złożenie oferty może wycofać lub zmienić ofertę.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wszelkie zapytanie odnośnie oferty można kierować na adres: lubasz@wokiss.pl

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

Dokumenty do pobrania:
Zapytanie_ofertowe.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 14:22:32)
rozmiar pliku: 13.5Kb
Doswiadczenie_wykonawcy.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 14:22:56)
rozmiar pliku: 12.8Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021